Як відбулася участь компанії «Текстиль-Контакт» у виставці Design Living Tendency 2019?

«Текстиль-Контакт», як провідний оператор оптово-роздрібної торгівлі текстильною продукцією в Україні, орієнтується на сучасні розробки та інноваційні технології, стежить за модними тенденціями, прагне здивувати та задовольнити попит покупців, пропонуючи нові товари. Бере активну участь у громадському житті та регулярно запрошується на різноманітні вітчизняні та закордонні заходи.

Ось і цього року компанія брала участь у Design Living Tendency. Що це за подія, як минуло і чим вдалося потішити?

Що таке Design Living Tendency: для чого проводиться і що тут представляють

Виставка триває три дні, відкриває текстильні інновації та встановлює моду у сфері дизайну інтер'єру на наступний рік. Тут зустрічаються понад 500 компаній - клієнтів та постачальників для ділового партнерства, які пропонують:

  1. М'які домашні меблі для спальні, кухні, вітальні та дитячої кімнати.
  2. Офісні меблі.
  3. Текстиль для дому.
  4. Освітлення та декор для вікон.

Виставка – це не лише демонстрація товару, а й його можливостей. Виробники меблів знайомляться з текстильною продукцією та укладають вигідні угоди. Компанії «Текстиль-Контакт» вдалося справити на гостей заходу яскраве враження, адже показала якісний текстильний матеріал.

На виставці Design Living Tendency тканини «Текстиль-Контакт» для домашніх виробів та декоративного оформлення інтер'єру були представлені у широкому асортименті. Зразки полотен для м'яких меблів, постільних комплектів, подушок, пледів, скатертин, для оформлення вікон та ванної кімнати відрізнялися:

  • Велика кількість кольорів - від однотонних пастельних тонів, до яскравих з цікавими принтами, новорічними матеріями і тканинами з іншим тематичним ухилом.
  • Різноманітністю фактур.
  • Висока якість матеріалу.

Компанія регулярно перевіряє запропонований товар і має сертифікати на відповідність заявленим властивостям.